Werken bij Remotec

Werken bij Remotec

Remotec Group als werkgever

Remotec werd opgericht in september 1988 en is ondertussen uitgegroeid tot marktleider in de industriële signalisatie en belijning. Op vandaag zitten er 6 bedrijven onder Remotec Group. We zijn dynamisch, succesvol, in volle groei en blijven investeren in innovatie en onze geweldige teamspirit. Daarnaast willen we gaan voor 100% zorgzaamheid naar al onze stakeholders toe: medewerkers, klanten, aandeelhouders, leveranciers én onze samenleving. We zorgen voor onze medewerkers op basis van 4 pijlers, ontdek ze hieronder.

Bekijk de openstaande vacatures

Familiebedrijf

Er hangt een positieve teamspirit binnen Remotec en dat willen we graag zo houden! We organiseren regelmatig teambuildings en after-works om de collegialiteit te onderhouden. Geen overbodige luxe met het hoge aantal nieuwe werknemers dankzij onze groei! We verstaan als geen ander dat familie op de eerste plaats komt en stellen ons als werkgever steeds flexibel op.

Werk-privé balans

Als familiebedrijf zijn we ons bewust van het leven naast het werk. Werknemers die langer dan een jaar in dienst zijn, krijgen daarom een extra vrije dag op hun verjaardag. Ben je weinig afwezig geweest door ziekte? Dan krijg je nog een extra verlofdag!

Trotse belijner van Remotec na een parkingbelijning parkeerplaatsen voor mindervaliden en jonge gezinnen.

Ontzorgen

Zoals we onze klanten willen ontzorgen bij hun projecten, willen we dat ook zoveel mogelijk doen voor onze werknemers. Zo zetten we in op ergonomisch werken met sport onder de middag en zit-sta bureau’s voor onze administratieve collega’s. Elke medewerker krijgt een hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en de mogelijkheid om gebruik te maken van het cafetariaplan. In de cafetaria zelf staat onze kokkin dagelijks voor alle werknemers klaar. Geen zin of tijd om te koken ’s avonds? Dan kan je zelfs soep of de dagschotel bestellen om mee te nemen naar huis!

Voordelen op maat

Afhankelijk van je functie in het bedrijf, krijg je nog extra voordelen op maat. Op vrijdag stopt de werkdag voor productie bijvoorbeeld om 12u en voor onze administratieve medewerkers start het weekend om 15u. Plaatsers en belijners krijgen extra vergoedingen bij buitenlandse verplaatsingen en krijgen de mogelijkheid tot opleidingen voor hoogtewerker, VCA en rijbewijs BE, C of CE in functie van benodigdheid.

Extra's voor plaatsers & belijners

  • Extra vergoeding bij buitenlandse verplaatsingen
  • Gsm-abonnement op kosten van werkgever
  • Opleiding hoogwerker, VCA & rijbewijs (BE, C, CE, ifv benodigdheid)
  • Birthday & Healthy Day (na 1 jaar in dienst)
  • Extra voordelen mogelijk via cafetariaplan
  • Mogelijkheid tot opleidingen & doorgroeimogelijkheden
  • Flexibel in werk-prive balans
  • After-works en teambuilding
  • Cafetaria + warme keuken + takeaway
  • Hospitalisatieverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Bonusplan

Extra's voor administratieve diensten

  • Ergonomische werkplaats (zit-sta bureau)
  • Sportieve pauzes (pilates en bootcamp)
  • Vrijdag stopt de werkdag om 15u
  • Birthday & Healthy Day (na 1 jaar in dienst)
  • Extra voordelen mogelijk via cafetariaplan
  • Mogelijkheid tot opleidingen & doorgroeimogelijkheden
  • Flexibel in werk-prive balans
  • After-works en teambuilding
  • Cafetaria + warme keuken + takeaway
  • Hospitalisatieverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Bonusplan

Extra's voor productiemedewerkers

  • Sportieve pauzes (pilates en bootcamp)
  • Vrijdag stopt de werkdag om 12u
  • Birthday & Healthy Day (na 1 jaar in dienst)
  • Extra voordelen mogelijk via cafetariaplan
  • Mogelijkheid tot opleidingen & doorgroeimogelijkheden
  • Flexibel in werk-prive balans
  • After-works en teambuilding
  • Cafetaria + warme keuken + takeaway
  • Hospitalisatieverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Bonusplan

Interesse om bij ons te komen werken?

Bekijk onze vacatures of solliciteer spontaan en maak deel uit van de Remotec-familie!
Bekijk de openstaande vacatures
  • Jong & dynamisch bedrijf
  • Veel extra voordelen
  • Geweldige teamspirit